2016年1月14日 星期四

真.住家菜 之 私房麻辣雞煲

在家千日好
由細細個開始就超鍾意食爹哋媽咪煮嘅住家飯
做咗一家之煮之後
當然要緊守岡位 
做好呢份工
將喺外面食到嘅美味東東
返屋企做個健康版本
皆大歡喜!

所以呢日老公話想外賣雞煲返黎打邊爐
我當然要立即出馬接柯打^^

材料: 
雞一隻 / 紫洋蔥/ 白蘿蔔/ 竹笙
蒜頭/ 薑/ 乾蔥 / 指天椒 / 大蔥 / 蔥段 / 花椒粒(optional)

醃料(雞件):
鹽麴 或 鹽 /  糖  / 花雕酒

調味料:
寧記麻辣醬 / 海鮮醬 / 花雕酒/ 麻油/ 花椒油或粉 


步驟1: 準備好各種材料 切段 薑, 蒜略拍

2. 雞件洗乾淨印乾水 加醃料醃至少30分鐘


黑底鍋夠哂穫氣 又夠大夠深 啱哂一陣打邊爐
3. 凍鑊落油 直至夠熱出白煙 加薑蔥蒜爆香

4. 炒至出味之後 就可以加雞件爆香
將兩面都煎到金黃色
煎緊一面嘅時候盡量唔好反黎反去

愛用媽咪鍋嘅原因 
用家們一定有同感
D鑊氣勁到呢 

5. 加白蘿蔔, 洋蔥圈 (一半份量 另一半後加) 
麻辣醬( 一隻大雞我落咗5湯匙)
海鮮醬 (3湯匙), 花椒粒/粉

海鮮醬同寧記麻辣醬可以喺citysuper搵到
我估其他大少少嘅超級市場都應該有
(海鮮醬背咗鏡 唔好意思... 影嘅時候唔為意添!)

6. 加花雕酒
以最細火加蓋燜約10分鐘

因為鐵鑄鍋非常鎖水 所以我無再加水
D雞汁同蔬菜嘅汁燜一陣已經出哂黎
如果用其他鍋 可視乎情況加水


7. 開蓋後再加其餘嘅洋蔥, 竹笙
 大火煮一陣收汁
 (咁就可以有兩個唔同爽脆度嘅洋蔥 有爽D有諗D 隨你鍾意
竹笙可以勁索汁 正呀!)
如果水份依然多的話就可以加生粉水收汁

8. 邊煮邊兜勻 見到雞件平均都掛到汁之後
臨尾加埋麻油
呢下落麻油都重要㗎 可以令d成個香咪更上一層樓
如想麻辣味個味再"麻"d  可以加多少少花椒油

9. 最後加埋芫茜, 蔥就完成啦!

我會再加蓋"cum"住 原煲上檯 焗多一陣
到食嘅時候一開蓋真係超級超級香呀!

今次加咗白蘿蔔 多咗種鮮甜味
層次豐富咗 好味過之前

雖然我唔食辣 
但見到大家食得津津有味就會好有成功感
連奶奶都邊食邊讚  
我知道今次係真. 好食! 



沒有留言:

張貼留言