2016年1月8日 星期五

聖誕遊台灣 之 宜蘭羅東夜市

鍾意去台灣玩嘅其中一大原因
當然係因為有太多好野食!!
減肥呀戒口呀6點後唔好食野呀咸點唔好食太多呀等等等等
一去旅行通通都不適用 呵呵!
旅行 就係要放鬆心情吃喝玩樂嘛^^

到達宜蘭嘅第一晚等兩兄弟瞓咗覺之後
就由酒店坐的士去搵返少少屬於大人嘅自由時間
酒店嘅接待處一般都會好樂意幫你call車 
仲會同埋司機講清楚你想去嘅目的地
據知宜蘭有兩個夜市
就近晶英酒店有一個規模較小嘅
而另一個比較出名又比較旺嘅就係羅東夜市
(當然相比起台北果d 呢個都算BB班)

由酒店到羅東夜市大約20分鐘車程
車資少於300台幣

黎到羅東夜市  第一站必必必必試嘅一定係 三星蔥餅 ! 


宜蘭嘅三星蔥出名香甜而唔會有一般蔥果陣青澀味
平時我哋喺香港買菜撘棵蔥 
喺宜蘭嘅蔥就貴過菜 尤其係三星蔥
三星蔥比我哋香港見開嘅大棵好多 又長又粗
蔥有蔥味 好香嘅蔥味
坐車時見到路邊好多地方都有賣蔥嘅車仔攤
呢幅相就喺家樂福影 放咗包紙巾對比一下

勁多勁多蔥 少少肉 咸咸香香又有少少楜椒好惹味
食完之後好有決心返屋企整個AIR FRYER無油炸版蔥餅
成功咗再同大家分享

由於太肚餓又掛住同朋友仔傾計無影到好多相
上網搵左幾幅相比大家參考吓

呢檔係最多人排隊又最新鮮熱辣即叫即做嘅攤口
三星蔥餅: 100台幣有3個

睇到每個蔥餅個餡都係勁滿!

趁熱食真係好正!
而家一邊打字一邊好回味 好想即刻食返個!

 
最愛嘅甜品時間
五穀紅麴包心粉圓 有紫米有紅豆等等有哂我最鍾意嘅甜品元素!

我哋幫襯咗呢間

網絡圖片: 羅東晶圓

網絡圖片: 紅麴包心粉圓

夜市仲有好多好多其他好野食
有豬肝湯 麻油雞湯 鹽酥雞 蚵仔煎等等
建議晚餐唔好食咁飽 一係早D食
唔係去到夜市掃唔到街㗎啦

除左食  夜市又有好多得意雜貨賣
雖然規模唔算大 都已經好心滿意足!

再見宜蘭  下一站台北~~

1 則留言:

  1. 三星蔥餅啲蔥多到瀉,啲蔥又長又粗,佢嘅蔥白位仲比普通嘅蔥長幾倍,啱晒我呢啲鍾意食蔥嘅朋友。

    回覆刪除