2016年1月7日 星期四

聖誕遊台灣 之 第一站宜蘭 (下)

好多謝大家嘅支持呀! 
今次宜蘭之旅下集會同大家分享一下酒店嘅其他設施


晶英酒店真係一個好啱一家大細住嘅地方
8樓9樓客房有得玩車
而6樓就係check in大堂
有好多遊客都慕名而來食櫻桃鴨嘅中菜廳
亦有西餐廳(食早餐嘅地方)

一落到4樓仲開心
因為全層都係餐廳同food court
日本料理最多 有炸物料理 有ShabuShabu火鍋 有和民 有拉麵等等
另外仲有韓式泰式中式意式料理

我們第一晚就book咗位食shabushabu
記得早少少打去預約  又或者食完lunch路過訂定先
因為walkin 多數都無位


離開咗6樓範圍就無咗wifi 所以要開wifi蛋

*講少少關於wifi 蛋
今次揀左維訊數據
出發前打去預約
入閘前喺接機大堂維訊櫃位pick up就得(最早開0730)
返到香港喺返相同位置還機就得 (最遲收2300)
或者可以選擇喺旺角同銅鑼灣取機還機
詳情可以去呢度睇睇: https://visondata.com/

同小朋友出門 我都會幾著緊一日幾餐食D咩
所以出發前都會做定功課 
如果帶小BB出埠 我會帶旅行飯煲 可以每日煲新鮮飯仔粥仔
到埗後就去超級市場買番薯, 甘荀, 薯仔, 瓜菜類放飯面蒸
同埋買新鮮生果刨蓉比BB食
另外都會帶定一樽樽嘅BABY FOOD 有時會坐熱mix埋飯仔一齊食

大個少少嘅小朋友就多好多選擇
拉麵烏冬意粉飯Pizza麵包咩都啱食 唔熱氣唔好太多煎炸就ok
所以呢兩日如果唔出去其他地方都有大把選擇

 羲穎食完正餐我都會比佢試吓其他野食 
例如清湯嘅蕎麥麵 用滾水再洗一洗 就可以比佢嘗吓


台灣嘅日本料理真係整得幾好味 
呢幾日都係主力食日本料理
因為又啱羲廷胃口 又啱我鍾意清淡 爸爸又鍾意食Sashimi

講返酒店嘅早餐 都有好多好多選擇
早餐係我一日裡面最重要嘅一餐
所以如果酒店嘅早餐好味又多野揀 就可以盡情食100% 


最令人驚喜嘅係有個素食corner 
有壽司飯 黑豆漬 鮮淮山 味噌豆腐 豆漿 小麥饅頭 等等
仲有自選即榨果汁同大量沙律菜同配料

 
另外烚蛋 蒸薯仔蕃薯 饅頭 粟米等等都啱羲穎食


就係咁坐定定陪坐我哋一齊食左差唔多一個鐘頭早餐 叻叻!


酒店地下至3樓都係商場 趁哥哥玩緊車 我就同羲穎四周逛逛

有間超級大嘅UNIQLO 
宜蘭嘅天氣比想像中更溫暖 所以即刻買返兩件短TEE比爸爸

地庫果層有太和工房 賣水樽保溫樽杯 
我喺呢度掃左好多貨 
除左顏色靚 物料仲好好
終於都比我搵到有成880ml嘅暖杯


帶住兩個孖寶返工好方便 
返工前放無花果 南杏 杞子加100度滾水 焗幾個鐘飲得
可能心理作用 我覺得特別出味 哈哈.... 

有興趣可以了解多D : http://www.0800290290.com.tw/ion/ion1.htm



B1地庫有間超級大嘅家樂福 行幾個鐘都唔會行得完
仲有呢款手推車比小小朋友/BB坐
記得要落返停車場果層先會搵到㗎

台灣嘅麵包真係又平又好食
平時$17 先得5粒嘅麻糬波波 呢度$68台幣有5個! 
仲有好多好多其他款式 買左一大袋 多到食包都飽 HAHA!

呢度仲一大個GAME CENTRE 

 兩兄弟玩到唔願走


 細佬最鍾意呢架小火車 一共玩咗3次^^ 

臨check out前果朝終於都比哥哥等到呢架跑車
因為呢架可以行得好快 又有音樂 對門又真係開得 好多小朋友都等住坐呢架
如果一早比人mark咗就要等果位小朋友唔玩換車或check out先有機會坐
大家認住呢架車 睇吓有無機會遇到啦

下篇先寫夜市啦  怕一篇太長睇到大家烚眼瞓 呵呵^^ 










































14 則留言:

  1. shabushabu 好正呀!台灣的美食實在太多了 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. Yesyesss 餐餐都揀唔到食咩好 因為全部都好味!

      刪除
  2. 下次我都要考慮下去宜蘭先得 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左呢間仲有好多正民宿㗎 我下次會再去探索吓

      刪除
  3. 好吸引啊!之前都有留意這間酒店,睇到你的介紹後更加想去,請問你是否於酒店官方網站預訂的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 我喺官方網訂 可以留意一下有d限時優惠㗎

      刪除
  4. Shabushabu實在太吸引,台灣美食實在太多,教人點忍到口呀 XXD

    回覆刪除
  5. 好正呀,我也想帶兩個仔去,請問你是從臺北包車去嗎?要坐幾耐才到?

    回覆刪除
  6. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 可以搜尋台灣. 租車.大哥大
      或到上一篇找連結婚^^

      刪除